Zarządzanie siecią LinkedIn z LeadDelta
LeadDelta to narzędzie przeznaczone do usprawnienia zarządzania relacjami na LinkedIn. Oferuje funkcje takie jak 'Connections Manager', który pozwala na organizację kontaktów w jednym miejscu, umożliwiając sortowanie, filtrowanie, dodawanie tagów i notatek oraz tworzenie zadań i przypomnień. Dzięki 'Smart Inbox' użytkownicy mogą utrzymywać ważne konwersacje, przypinając, oznaczając i filtrując wiadomości, a także wysyłając spersonalizowane wiadomości za pomocą dostosowywanych szablonów.
Dodatkowo, LeadDelta wyposażony jest w funkcję 'AI assistant', która wspomaga użytkowników w generowaniu wiadomości. Narzędzie oferuje również 'Sidebar' do odblokowywania szczegółów kontaktów oraz możliwość tworzenia list potencjalnych klientów i importowania obserwujących. Funkcja 'Workspaces' wspiera współpracę zespołową, a 'Data Integration' umożliwia korzystanie z danych kontaktowych, pozwalając na aktualizację, eksport lub centralizację danych sieciowych. Narzędzie integruje się z platformami takimi jak Zapier i HubSpot, co ułatwia tworzenie przepływów pracy.





